2009-10-04

I dag...

Var det då dax för SSUK´s utställning i Timrås ridhus, hade inte så stora förväntningar då det var väldigt stor konkurans i dag och med tanke på gårdagens tvåa. Vi var två stycken i Junior klass i dag och väldigt förvånad blev jag när vi fick först ett rött band och sen även ett CK.
Sen i bästa tikklass blev vi oplacerade det var många väldigt fina tikar me. Men jag är jätte nöjd. Roligast var att Lina fick certet och Minna blev då SUCH stort Grattis till er.

Sen var vi enda Junioren med CK så vi blev Bästa Junior och tävlade även mot bästa Unghunden om tävlan till Junior/Unghunds Finalen och där vann Mira. Sen i finalen slutade Mira som BIS-3.

4 kommentarer:

  1. Tack!! Ja jag är verkligen jätte glad att hon blev champion i helgen i timrå:) Syns snart igen!! Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för i helgen! Var superkul att umgås en helg och speciellt när det är utställning hela helgen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack själv syster har varit en jätte mysig helg:)Vi ses snart hoppas jag!!
    Kram kram.

    SvaraRadera
  4. Ni är så duktiga tjejer!....men det har jag ju sagt förr;-)

    Kram/Helena, Pomstar´s

    SvaraRadera