2009-02-21

11 veckor...

Är jag idag och väger 1166 Gram.

7 kommentarer:

  1. Hej Linda!

    Trevligt att du hittat in hos oss.
    Länkar dig och kommer åter.
    Hoppas jag får tillfälle att se lilla söta tjejen någongång. Ta väl hand om henne:)

    Hälsn Anette strömtassens kennel

    SvaraRadera
  2. Hej Anette,
    Vi lär nog träffas i sommar på utställningar:))
    Kommer du på träffen i Piteå i Mars?

    SvaraRadera
  3. Tur han hinner växa till sig innan näbbmössen kommer fram.

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!
    Tror inte det...visst var det trimning? men jag kan hinna ändra mig:)
    Lava hade en 11 veckors vikt på 819 gr hon är 6 dagar äldre än Mira. 12 v i morgon

    Hälsn Anette

    SvaraRadera
  5. Hej Anette!

    Jo det ät trimmning på träffen.
    Jag har följt lilla Lava´s uppväxt:))) kul att dom är så lika i ålder.

    SvaraRadera
  6. Kanonbra vikt Mira! :-).
    Även bröderna håller sig bra i vikt till sin ålder.
    Har skickat godsak till gumman samman med papprena som kommer.

    Kram/"mull mull" och vovvarna på Pomstar´s.
    Lulle hälsar att han blir skåning!

    SvaraRadera
  7. Skönt att höra att vikten är bra!!
    Du är för snäll Helena:)))

    SvaraRadera