2009-02-26

Mira´s önskelista...

Eller kanske jag som bara måste köpa en till säng till henne, har inte bestämt mig än vilken det ska bli. Dom här tre står det mellan:Svart bullig bädd.

Jätte mysig dyna med lurv (Färgen är snyggare i verkligheten)


Stilren svart säng.
Sen har vi många fina Rogz bäddar så det är svårt att bestämma sig.

Idag före jobbet gick vi en sväng utanför Butiken och miljötränade lite grann.
Sen fick hon springa och busa av sig lite i Affären, tränade ochså lite inkallning.
Efter det sov hon gått i 2 timmar tills det var dax att åka hem igen.

6 kommentarer:

  1. Jeg synes alle tre var fine jeg :-) Pelsputen var kjempe søt da :-)
    og, i morgen er Chanto hos meg :-D

    Klem Linn og snart Chanto.

    SvaraRadera
  2. Hej Linn lycka till i morrn:)))
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Det värsta är att Mira kommer försvinna i lurvbädden då färgen var ruskigt lik hennes päls ;) men den var ändå häftig så min röst går på den! :)

    Kram Jerker

    SvaraRadera
  4. Min röst går till svart bullig bädd. stilrent (ett tag i alla fall!)

    kram

    SvaraRadera
  5. Hej Jerker,det har du så sant i men då kanske inte Nisse märker att det kommit hem en till säng:))

    SvaraRadera
  6. Mamma, ja jag gillar den mest, så det blir nog den!!

    SvaraRadera