2009-02-17

Om Mira....


Lilla Mira föddes den 6/12- 08 hos Helena på kennel Pomstar´s i Piteå.
Hon blev ensam tik tillsammans med tre bröder.
På stamtavlan har hon det vackra namnet.
Pomstar´s Moment of Miracles
Jag är evigt tacksam att Mira fick flytta hem till oss.
Bilder på Mira och sina bröder
Pomstar's One In A Million
Pomstar's Spirit Of Light
Pomstar's Rocking Spirit


Detta är hennes pappa "Teddy" en jätte söt liten hanne som är importerad frå Usa.

Han heter
Velocity`s A Million Bucks


Mamma "Baby" en jätte vacker och trevlig hund.

Such Pomstar´s Baby Rock Around T´World




2 kommentarer:

  1. Hej Linda!
    Åhh, jag tycker de är så fina att jag känner mig stolt så jag får gåshud;-)...hoppas jag inte är för självgod nu.
    Hoppas Mira kommer utvecklas fint och att hon kommer skänka dig mycket glädje:-).
    Nu är det klart med bror Rocky, han kommer att bli en norsk gutt, han ska flytta till en jättetrevlig familj som bor 5 mil utanför Oslo dom hämtar han nästa fredag.

    Ha det gott! Pussa Mira!

    /Helena, Pomstar´s.

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du ska vara stolt över denna kull:)))
    Tack för länkarna ska lägga in dom.
    Kram.

    SvaraRadera