2009-03-02

Fullt upp...

Har det varit idag, först har vi jobbat i två timmar. Det är så kul att se att Mira känner igen sig när vi kommer till affären. Snabbt vill hon komma ut ur buren, sen skyndar hon sig iväg till foderrummet för där kan det ju finnas lite hundmat på golvet som hon kan mumsa i sig.

Sen på Em. var det dax för veterinär besök hos en veterinär jag inte varit till tidigare. Jag var nog lite spänd innan har haft lite dålig erfarenhet av veterinärer tidigare och vill ju inte att Mira ska bli skrämd av veterinären eller känna obehag av att stå på bordet. Men det behövde jag inte oroa mig för han var så lugn och försiktig det gick jätte bra . Jag fick hålla henne i famnen och mata henne med godis medans han gav henne sprutan och lilla gumman märkte det inte alls, inte ens ett litet pip sa hon:)
Nu är hon så trött efter en lång dag.
Härlig sovstil...

5 kommentarer:

  1. Så flink liten da :-)
    Den sovestilen der er kjent, sånn ligger Chanto og. Haha, søte de er :-)

    Klem Linn og Chanto

    SvaraRadera
  2. Hej Linn!
    Ja det ligger i släkten:)
    Dom är för söta når dom sommnar lite hur som helst:)
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Kul att höra att det gick bra hos vet. Sovstilen var bland det bästa jag sett, hahaha!!!

    SvaraRadera
  4. Cool och avslappnad tjej hon är Mira-gumman.
    Så bra att allt gick bra hos vet, nu kan du slappna av. Ja, veterinären är så lugn och mysig.

    Kram på er! /Helena, Pomstar´s.

    SvaraRadera
  5. Hon har liksom "runnit" ur sin bädd!
    som en överjäst bulldeg!
    Jaa, det blev kanske en konstig liknelse...
    men bulldegen är ju söt och god också...

    Kram mamma

    SvaraRadera