2009-03-17

Skönhets vård...

På för middagen har det varit lite skönhets vård, har först badat lillan och det gick riktigt bra denna gång. Sen fönar jag henne torr medans hon ligger i mitt knä då var hon ganska trött så det blev bara lite protester. Klippte lite klor och tänkte trimma tassar och öron men det tänkte inte Mira tillåta, hon har en vilja av stål lilla fröken och ger sig inte i första taget. Hann iaf klippa framtassarna och öronen får ta resten senare. Jag tycker inte att jag får till det riktigt snyggt än, hoppas få lite hjälp av Helena på Lördag då vi ska till Piteå på Pomm träff. Det ska bli riktigt kul att träffa alla och surra lite hund.

4 kommentarer:

  1. Söta tjejen....
    Du är välkommen, några få platser kvar.

    SvaraRadera
  2. Ja visst är hon:)
    Tack jag ska fundera på det!

    SvaraRadera
  3. Klart jag hjälper, påminn mig ifall jag glömmer...kul att träffas på lördag:-).

    Kram/Helena, Pomstar´s

    SvaraRadera
  4. Tack va bra! ska bli jätte kul att ses:)
    Kram.

    SvaraRadera