2009-03-28

Mira är...

16 veckor gammal idag och väger nu 1767 Gram.

6 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Vad hon vuxit den lill sötisen!!
    Fin hemsida,nu kan man ju spana in ibland!
    Allt är ok med oss, hoppas ni mår bra ochså.
    Har ni kollat nisses mail??
    Gör det!!
    Ha det gött!
    Anna i rislia

    SvaraRadera
  2. Nu har lilltjejen paserat även tildas vikt, tror jag måste börja ge mina brudar väx upp:)

    SvaraRadera
  3. Oj då väger inte Tilda mer!!!

    SvaraRadera
  4. Hej Anna!
    Kul att du hittat hit, ja hon växer fort nu:)
    Syrran kommer hem nästa helg, så vi får se hur vi löser det!! skulle ju vara jätte kul att ses. Bara vi är friska så!!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tycker Mira är bra storlek och jag såg hon ju förra helgen, hennes mor är ju grov och många hundar bakom Mira i överlag är ju grova:-.
    Det idealiska i mitt tycke är en Pom med mycket kropp men inte alltför hög mankhöjd.

    Kram på er!
    /Helena, Pomstar´s

    SvaraRadera
  6. Hej Helena! Det låter bra:) Ja jag gillar ju ochså att dom har mycke kropp och är grova!!
    Hon är ju världens finaste i mitt tycke:)
    Kram.

    SvaraRadera