2009-03-24

Nu är allt bokat och klart...

Jag och Mira kommer att följa med Helena, Lina och Anette till Pomeranian Specialen som är i Västerås den 21 Maj. Vi flyger ner dagen före och har bokat en stuga på Mälarcampingen
där även utställningen kommer att hålla till. Det kommer att bli tre härliga dagar där, och jag hoppas få träffa lite uppfödare söderut och massa fina Pommar som jag bara sett på bild. Det skulle vara jätte kul att få se Mira´s pappa Teddy i verkligheten så jag hoppas att han kommer.
Det kommer då att bli tre dagar där vi alla har samma brinnande intresse...Pomeranian.

4 kommentarer:

  1. Ja det ska bli jätte kul:)

    SvaraRadera
  2. Jag längtar så...!!!
    Jag ska höra efter om Teddy ska komma, skulle vara roligt att få pussa den sötnosen:-).
    Ska iaf bli så roligt att fara...hoppas på fint väder, en massa fina pommar och att få träffa många människor., jag får väl introducera dig för lite folk Linda;-).
    Vi kommer nog ha en jättetrevlig helg, vi fantastiska fyran (Lina,Anette,Helena Linda;-).

    Kram/Helena, Pomstar´s

    SvaraRadera
  3. Oj så roligt vi ska ha:))
    Ja kolla om Teddy ska me skulle ju vara kul att få se han live:)

    SvaraRadera