2009-03-21

Pomeranian träff...

En jätte trevligt dag har vi haft det var ungefär 20 personer med sina hundar som träffats i Piteå på Brukshunds klubben. Vi har surrat hund, fikat och hundarna har fått busa av sig. Vi har sett film och pratat om trimmning. Helena har även hjälpt mig att fixa till Mira lite grann, hon blev så glad då hon fick träffa "gamm matte"
Jag trodde att jag skulle ha en väldigt trött hund nu när vi kommit hem, men hon har ju sovit 1 timma i bilen så nu är det full rulle igen:)

Tack Helena och Lina för en jätte trevlig och välordnad träff ni gör ett bra jobb!!

4 kommentarer:

  1. Det lätju jättetrevligt. Den där lilla russinlusen verkar ju ha hur mycket energi som helst. Hon kanske ska coatcha Ske-å AIK nästa säsong??

    Anki

    SvaraRadera
  2. Ja, jag fattar inte vart hon får all energi ifrån!!!
    Ja då skulle nog Nisse bli glad...

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för senast!
    Jag skulle bli jätteglad om du gick in på min hemsida och skickade ett mail, så att jag får din mail-adress.
    Håller med om att man blir inspirerad av att se andra pommar och lära sej lite mer, och precis så var det ju i lördags!
    Vanja
    stavabackens.dinstudio.se

    SvaraRadera
  4. Hej Vanja!
    Tack själv:)
    Jag har lämmnat min mail i din gästbok.
    Vi hörs!!

    SvaraRadera